Polityka prywatności i zasady użycia Cookies

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

Ochrona prywatności

Nasza firma przywiązuje dużą wagę do ochrony prywatności odwiedzających nasz serwis internetowy użytkowników. Dlatego też nasza strona / serwis internetowy / serwer zbiera tylko najistotniejsze informacje o użytkownikach, wymagane do prawidłowego świadczenia oferowanych usług elektronicznych.

Nasza strona internetowa / serwer może zapisywać informacje dotyczące wykorzystania serwisu przez użytkowników, ich adresów IP, nazw domen, danych technicznych i typu przeglądarek, typu systemu operacyjnego, rejonu geograficznego, z którego nastąpiło wejście na naszą stronę internetową. Na podstawie tych danych administracja strony jest w stanie oszacować wykorzystanie konkretnych elementów serwisu. Informacje te wykorzystywane są w celach technicznych oraz do tworzenia wszelkiego rodzaju statystyk.

Dane te uniemożliwiają jednoznaczną identyfikację poszczególnych użytkowników jako osób fizycznych.

 


 

Cookies (ciasteczka) i podobne technologie

 

Gromadzenie danych

W ramach naszego serwisu internetowego stosujemy tzw. pliki cookies. Używamy ich w celach reklamowych i statystycznych oraz do personalizacji naszych usług. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców, przez firmy badawcze i statystyczne oraz przez firmy świadczące nam usługi hostingowe.

 

Czym są pliki cookies

Poprzez pliki cookies należy rozumieć dane informatyczne, a w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają między innymi rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić naszą stronę internetową, w sposób spersonalizowany / dostosowany do indywidualnych preferencji użytkownika czy możliwości technicznych przeglądarki internetowej / urządzenia użytkownika strony. Pliki cookies używane są również przez serwis internetowy (stronę internetową) w celu tworzenia anonimowych statystyk użytkowania stron, nie pozwalając na personalną identyfikację użytkownika. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym i unikalny identyfikator / numer.

 

Rodzaje plików cookies jakich używamy / możemy używać

Na naszych stronach internetowych stosujemy dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:

  • sesyjne – pliki tymczasowe przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej i aplikacji lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej)
  • stałe – przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika przez określony w parametrach plików cookies czas, lub do momentu ich usunięcia przez użytkownika

Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies i inne podobne technologie, stosujemy różne ich rodzaje:

  • niezbędne do działania usług i aplikacji / umożliwiające korzystanie z naszych usług, np. wykorzystywane do uwierzytelniania / zalogowania użytkownika do naszego serwisu internetowego
  • pliki służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. służące do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania
  • wydajnościowe – umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania z naszych stron / serwisów internetowych i aplikacji
  • funkcjonalne – umożliwiające zapamiętanie wybranych przez użytkownika ustawień i późniejszą personalizację interfejsu użytkownika, np. rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej i aplikacji, itp.
  • reklamowe – umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań
  • statystyczne – służące do zliczana odwiedzin naszej strony, statystyk dotyczących użytkowania naszych serwisów internetowych i aplikacji. Aby lepiej określić jakie działy, artykuły lub narzędzia znajdujące się w naszym serwisie internetowym najbardziej podobają się użytkownikom, podczas przeglądania stron serwisu zbierane są dane dotyczące liczby odsłon poszczególnych elementów serwisu

 

Zarządzanie / usuwanie plików cookies, zarządzanie ustawieniami przeglądarki internetowej

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarki stron www) domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika. Ustawienie to może zostać zmienione przez użytkownika w dowolny, wybrany przez niego sposób, tak aby blokować całkowicie automatyczną obsługę plików cookies, blokować wybiórczo pliki cookies pochodzące z określonych stron / aplikacji / serwisów internetowych, bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika.

Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies oraz ustawienia mechanizmu ich obsługi przez oprogramowanie użytkownika dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej) użytkownika.

Informacje na temat ustawień obsługi plików cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych można znaleźć na stronach obsługi technicznej ich producentów:

Dodatkowe / rozszerzone informacje o technologii cookies znajdziecie Państwo na zewnętrznych stronach internetowych poświęconych temu zagadnieniu, np. tutaj, lub w pomocy swojej przeglądarki.

 

Należy pamiętać, że ograniczenie bądź wyłączenie stosowania plików cookies i innych podobnych technologii dla naszych stron internetowych może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w naszych serwisach lub całkowicie uniemożliwić funkcjonowanie niektórych usług / funkcji.

 


 

Formularze elektroniczne

 

Gromadzenie danych

Podczas korzystania z naszych formularzy on-line / formularzy kontaktowych zbierane są dane wykorzystywane do:

  • umożliwienia skorzystania przez klienta z funkcji naszego systemu
  • umożliwienia kontaktu naszej firmie z Państwem przy użyciu danych kontaktowych wprowadzonych do formularzy
  • dokonania rezerwacji usług na podstawie danych wprowadzonych do formularzy na naszej stronie

Rejestracja elektroniczna tych danych jest niezbędna, jeżeli klient chce skorzystać z tych usług. Dane te, podawane przez użytkownika naszego serwisu internetowego dobrowolnie, umożliwiają personalną identyfikację użytkownika.

 

Weryfikacja, modyfikacja i usunięcie danych osobowych

Każdy użytkownik, który podał swoje dane w naszych formularzach elektronicznych, ma prawo, zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz 883), do wglądu, weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia dotyczących go danych. Może skontaktować się z nami w tej sprawie, wysyłając do nas stosownego emaila z prośbą o usunięcie swoich danych z naszej bazy.

 


 

Listy wysyłkowe / Newsletter

 

Gromadzenie danych

Dane zbierane podczas rejestracji w naszych listach mailingowych / newsletterze wykorzystywane są przez naszą firmę do umożliwienia świadczenia tej usługi.

Rejestracja elektroniczna tych danych jest niezbędna, jeżeli klient chce skorzystać z tych usług. Dane te, podawane przez użytkownika naszego serwisu internetowego dobrowolnie, umożliwiają personalną identyfikację użytkownika.

 

Weryfikacja, modyfikacja i usunięcie danych osobowych

Każdy użytkownik, który zarejestrował się w naszej usłudze newslettera / listy mailingowej, ma prawo zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz 883), do wglądu, weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia dotyczących go danych. Można skontaktować się z nami w tej sprawie, wysyłając do nas stosownego emaila z prośbą o usunięcie Państwa adresu e-mail z naszej bazy.

Jednocześnie informujemy, iż w każdej wiadomości e-mail wysłanej w ramach naszego newslettera, na dole treści wiadomości, znajduje się instrukcja rezygnacji – wykreślenia adresu e-mail z naszej bazy listy wysyłkowej.

 


 

Udostępnianie informacji o użytkownikach

Nasza firma nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza danych osobowych użytkowników osobom lub instytucjom trzecim. Nasza firma może przedstawić współpracującym instytucjom zestawienia statystyczne oglądalności serwisu, nie pozwalające jednak na identyfikację poszczególnych użytkowników.

W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Państwa dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

W przypadku naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Państwa dane organom wymiaru sprawiedliwości na podstawie odpowiednich przepisów prawa / nakazu sądowego / innych dokumentów.

 


 

Zmiany w Polityce Prywatności

Właściciel tej strony zastrzega sobie, iż w przyszłości może wprowadzić zmiany w Polityce Prywatności. Wraz z każdą zmianą nowa wersja Polityki Prywatności będzie się pojawiać w tym miejscu. Korzystając z serwisu po tej dacie użytkownik akceptuje zmiany w nowej wersji Polityki Prywatności.

W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z gromadzeniem / przechowywaniem danych, prosimy o kontakt z nami. Wszelkie dane kontaktowe znajdują się w dziale kontakt naszego serwisu internetowego.

 

Pozostajemy do Państwa dyspozycji.